Keep it
rolling,
baby.

Varaa pyörähuolto »

Pyörän kausihuolto 85€. Varaa aika tai tule käymään.

Maksuvälineinä käy kortti ja käteinen.

Kausihuollon sisältö

  1. 1Jarrujen tarkastus ja säätö.
  2. 2Polkimien tarkastus ja kiristys.
  3. 3Ohjainlaakerin kiristys.
  4. 4Kiekkojen rihtaaminen.
  5. 5Renkaiden tarkistus ja täyttö.
  6. 6Napojen tarkastus ja kiristys.
  7. 7Kampien tarkastus ja kiristäminen.
  8. 8Keskiön tarkastus ja kiristäminen.
  1. 9Ketjujen öljyäminen.
  2. 10Vaihteiden säätö.
  3. 11Kaikkien ruuvien kiristäminen.
  4. 12Pyörän koeajo.

Toimi näin

  1. Tarkista missä yeply liikkuu
  2. Varaa aika tai tule käymään ja jätä pyörä
  3. Saat tekstiviestin kun pyörä on valmis. Noudathan pyöräsi ennen klo 22.

Jokaisella pyörällä on tarina.
Jokainen pyörä on huoltamisen arvoinen.

Pyörällä ja sen omistajalla on yleensä paljon yhteisiä kilometrejä takana. Ne kilometrit kasvattavat pyörälle sielun. Siksi meille on ihan sama onko pyörä kirpputorilta hankittu, marketista ostettu tai kalliista elementeistä itse rakennettu. Me uskomme, että jokainen pyörä kannattaa mielummin huoltaa kuin heittää menemään. Ja yhteinen matkanne saa jatkua.

Yeplyn tarina

Kaikki alkoi keväällä 2016, kun intohimoisen muotoilijan ja pedantin insinöörin yhteinen aivoriihi johdatti testatun liikeidean äärelle: viedään pyörähuolto asiakkaan luo. Pilottikokeilusta alkanut kehitys johti jo muutamassa kuukaudessa Yeply-palvelukonseptin syntyyn.

Yeplyn dynamoina toimivat maailmanluokan tuotekehitys ja palvelumuotoilu. Toiminnan ytimessä on vilpitön halu edistää terveellisempää, aktiivisempaa ja ekologisesti kestävämpää elämäntyyliä.

Yeplyn perustajilla on värikäs ja kansainvälinen tausta. Teollinen muotoilija Tommi Särkkinen on opiskellut ja työskennellyt mm. USA:ssa ja Hong Kongissa. Antti Känsälä puolestaan on it-alalla toimivan kasvuyrityksen toimitusjohtaja ja hänellä on takanaan jo yli 10 vuoden kokemus yritysten luotsaamisesta. Yeply toimii suomalaisen rehdisti ja avoimesti intohimon ja taidokkaan suunnittelun rajapinnalla ja tähtää uljaasti korkealle sekä asiakastyytyväisyydessä että kilpailluilla markkinoilla.